OrganieQ voor medewerkers
Herkent u zich in één van onderstaande situaties?U hebt het idee dat het werk u boven het hoofd groeit.
U hebt geen overzicht meer in wat er allemaal van u verwacht wordt.
De stapels op uw bureau worden links en rechts steeds hoger.
U verlaat uw kantoor niet meer met een leeg bureau.
U heeft een volkomen e-mailgestuurde dag.
U heeft meer dan 1000 e-mailberichten in uw inbox en dit ervaart u als een probleem.
Uw werkplek is zo bedrijvig dat de chaos u gaat irriteren.
OrganieQ kan u begeleiden naar een gestructureerde manier van werken, die u rust en overzicht geeft.
|
|
Voor een ondernemer is het zaak dat medewerkers in deze tijd niet bezwijken onder het werk, maar juist inzicht en doorzicht kennen in hun werkzaamheden, prioriteiten kunnen benoemen en overzicht houden.
Voor een medewerker is het van wezenlijk belang plezier te hebben in het werk en een overzichtelijke en geordende werkplek te hebben.
Begeleiding op de werkplek door OrganieQ kan een juiste investering zijn in personeel, dat zich spoedig vertaalt naar meer productiviteit én werkplezier.
Bent u zelf medewerker en herkent u bovenstaande situatie, bespreek de mogelijkheden van OrganieQ met uw leidinggevende. Steeds meer organisaties en CAO's bieden medewerkers een eigen ontwikkelbudget aan.
Kun je tips gebruiken om het gesprek aan te gaan met de werkgever? Klik dan hier
Klik om uitleg te krijgen over de werkwijze
Klik om ervaringen te lezen van klanten én het door hen bereikte resultaat
Open de factsheet met resultaten in de zakelijke markt
Voor meer informatie, bekijk dit filmpje over Professional Organizing voor de zakelijke markt: